ぽむぽむわやく

英語の勉強がてらへたっぴ和訳してます

The Chainsmokers feat. Daya - Don't Let Me Down

The Chainsmokers feat. Daya - Don't Let Me Down 歌詞と和訳


The Chainsmokers - Don't Let Me Down ft. Daya (Official Music Video)

Lyrics

[Verse 1]

Crashing, hit a wall

Right now I need a miracle

Hurry up now, I need a miracle

Stranded, reaching out

I call your name, but you're not around

I say your name, but you're not around

 

[Chorus]

I need you, I need you, I need you right now

Yeah, I need you right now

So don't let me, don't let me, don't let me down

I think I'm losing my mind now

It's in my head, darling, I hope

That you'll be here when I need you the most

So don't let me, don't let me, don't let me down

D-don't let me down

Don't let me down

 

[Post-Chorus]

Don't let me down, down, down

Don't let me down

Don't let me down, down, down

 

[Verse 2]

R-r-running out of time

I really thought you were on my side

But now there's nobody by my side

 

[Chorus]

I need you, I need you, I need you right now

Yeah, I need you right now

So don't let me, don't let me, don't let me down

I think I'm losing my mind now

It's in my head, darling, I hope

That you'll be here when I need you the most

So don't let me, don't let me, don't let me down

D-don't let me down

Don't let me down

 

[Post-Chorus]

Don't let me down, down, down

Don't let me down, down, down

Don't let me down, down, down

Don't let me down

Don't let me down, down, down

 

[Bridge]

Ooh, I think I'm losing my mind now, yeah

Ooh, I think I'm losing my mind now, yeah

 

[Chorus]

I need you, I need you, I need you right now

Yeah, I need you right now

So don't let me, don't let me, don't let me down

I think I'm losing my mind now

It's in my head, darling, I hope

That you'll be here when I need you the most

So don't let me, don't let me, don't let me down

Don't let me down

 

[Outro]

Yeah, don't let me down

Yeah, don't let me down

Don't let me down, oh, no

Say don't let me down

Don't let me down, no-o

Don't let me down

Don't let me down, down, down

 

和訳

[Verse 1]

クラッシュ、壁にぶつかる

今は奇跡が必要よ

今すぐに急いで、私には奇跡が必要なの

取り残されて、手を伸ばして

あなたの名前を呼んでも、あなたは近くにいない

あなたの名前を言っても、あなたは近くにいない

 

[Chorus]

あなたが必要なの 今すぐに

ああ 今すぐあなたが必要よ

だから、私にはさせないで、私を失望させないで

気が狂いそうになってきた

それは私の頭の中にあるのよ、愛しい人、私は願っている

私が必要とする時にあなたがここにいることを

だから、私にはさせないで、私を失望させないで

がっかりさせないで

 

[Post-Chorus]

がっかりさせないで

 

[Verse 2]

時間切れ

私はあなたが私の味方だと思っていた

でも今は誰もいない

 

[Chorus]

あなたが必要なの 今すぐに

ああ 今すぐあなたが必要よ

だから、私にはさせないで、私を失望させないで

気が狂いそうになってきた

それは私の頭の中にあるのよ、愛しい人、私は願っている

私が必要とする時にあなたがここにいることを

だから、私にはさせないで、私を失望させないで

がっかりさせないで

 

[Post-Chorus]

がっかりさせないで

 

[Bridge]

ああ、私は今、気が狂っていると思う、そうね

 

[Chorus]

あなたが必要なの 今すぐに

ああ 今すぐあなたが必要よ

だから、私にはさせないで、私を失望させないで

気が狂いそうになってきた

それは私の頭の中にあるのよ、愛しい人、私は願っている

私が必要とする時にあなたがここにいることを

だから、私にはさせないで、私を失望させないで

がっかりさせないで

 

[Outro]

ああ、がっかりさせないで

失望させないで、ねえ、いやよ

がっかりさせないで

 

無駄話

Closerと迷いましたが、初めましての曲にしました。