ぽむぽむわやく

英語の勉強がてらへたっぴ和訳してます

Maroon 5 - Woman

Maroon 5 - Woman 歌詞と和訳


Woman (Demo)

Lyrics

[Verse 1]

If I be so inclined to climb up beside you

Would you tell me that the time just isn't right?

And if I should ever find the key you hide so well

Will you tell me that I can spend the night?

 

[Chorus 1]

Leaving your smell on my coat

Leaving your taste on my shoulder

I still fail to understand what it is about this woman

 

[Verse 2]

If I could bottle up the chills that you give me

I would keep them in a jar next to my bed

And If I should ever draw a picture of a woman

It is you that would come flowing from my pen

 

[Chorus 1]

Leaving the clothes on the floor

Making me walk out the door

And I still fail to understand what it is about this woman

Fail to understand what it is about this woman

 

[Verse 3]

Helplessly melting as I stand next to the sun

As she burns me, I am screaming out for more

Drink every drop of liquid heat that I've become

Pop me open, spill me out onto the floor

 

[Chorus 1]

Leaving your smell on my coat

Leaving your taste on my shoulder

I still fail to understand, fail to understand

Leaving your smell on my coat

Leaving your taste on my shoulder

I still fail to understand what it is about this woman

 

和訳

[Verse 1]

 

もし俺が君の横に登りたいと思ったら

タイミングが悪いと言ってくれないか?

もし俺が君の隠している鍵を見つけたら

夜を過ごしてもいいと言ってくれるか?

 

[Chorus 1]

君の匂いを俺のコートに残して

君の味を俺の肩に残して

俺はまだこの女性のことを理解できてない

 

[Verse 2]

君が俺に与えてくれる興奮を 瓶に詰められたら

俺はベッドの横の瓶に入れておくよ

もし女性の絵を描くことがあったら

俺のペンから流れてくるのは君だ

 

[Chorus 1]

服を床に置いたまま

俺をドアから出て行かせた

俺はまだこの女性のことを理解できてない

この女性のことを理解できてない

 

[Verse 3]

太陽の隣に立っている俺はどうしようもなく溶けていく

彼女が俺を燃やしている間、もっと多くを求めて叫んでいる

俺の液体の熱を一滴残らず飲み干して

開いて俺を開放してくれ、床の上に俺をこぼしてくれ

 

[Chorus 1]

君の匂いを俺のコートに残して

君の味を俺の肩に残して

俺はまだこの女性のことを理解できてない

 

無駄話

5のつく日はMaroon 5の日!