ぽむぽむわやく

英語の勉強がてらへたっぴ和訳してます

Elijah Woods x Jamie Fine - Want You Back

Elijah Woods x Jamie Fine - Want You Back 歌詞と和訳


Elijah Woods x Jamie Fine - Want You Back

Lyrics

[Verse 1]

I'm sick of that talk that you're talkin'

Take another shot, ooh, somebody oughta cut me off

Sick of that walk that you're walkin'

You say you want it all, but I always see you running off with her

Only miss us when I'm this drunk, so, baby, pick up

So we can just talk, I'm kinda lonely

Drinkin' from the bottle, got me thinkin' that you're all I want

 

[Pre-Chorus]

Out all night, came alone

Fuck my life, think I lost my phone

This girl's alright, guess she'll do

Got her in my bed, but I just want you

 

[Chorus]

Baby

Baby, come and save me

Thinkin' we can make it

I want you back, oh, I want you back (Woo)

Baby

Baby, come and save me

Thinkin' we can make it

I want you back, oh, I want you back (Woo)

 

[Verse 2]

I thought I was lost until you found me

But then we started fightin', I was scared that we would lose it all

But at what cost? 'Cause now I'm fallin'

Was kinda hopin' you would be the one to come and break the fall

 

[Pre-Chorus]

Out all night, came alone

Fuck my life, think I lost my phone

This girl's alright, guess she'll do

Got her in my bed, but I just want you

 

[Chorus]

Baby

Baby, come and save me

Thinkin' we can make it

I want you back, oh, I want you back (Woo)

Baby

Baby, come and save me

Thinkin' we can make it

I want you back, oh, I want you back (Woo)

 

[Pre-Chorus]

Out all night, I came alone

Fuck my life, think I lost my phone

This girl's alright, I guess she'll do

Got her in my bed, but I just want you

 

[Chorus]

Baby

Can you come and save me?

I'm thinkin' we can make it

I want you back, oh, I want you back

 

[Outro]

Baby (Baby)

Baby, come and save me (Oh, baby, come and save me)

Thinkin' we can make it (You gotta come and save me)

I want you back, oh, I want you back (Woah) (Woo)

Baby (Oh, I want you back)

Baby, come and save me (Oh, I want you back)

Thinkin' we can make it (Oh, I want you back)

I want you back, oh, I want you, I want you back

 

和訳

[Verse 1]

君の話し方にはうんざりだよ

もう一杯飲んで、誰か俺を断ち切るべきなのに

君の歩き方にはうんざりだよ

欲しいものは全部欲しいと言うけど、いつも彼女と一緒に逃げているように見える

酔っぱらっている時だけが寂しいんだ、だから、電話に出てくれよ

ちょっと寂しいから、話そうよ

酒を飲んで考えさせられた 君が全てだって

 

[Pre-Chorus]

一晩中外に出て、ひとりぼっちだ

人生なんてクソくらえだ 携帯も失くしたと思う

この女子なら大丈夫だ、彼女で十分だって思ってる

彼女は俺のベッドにいる、だけど、俺はただ君が欲しいだけなんだ

 

[Chorus]

俺を助けに来てくれ

俺たちなら絶対うまくいくと思うんだ

俺の元へ戻ってきてほしい

 

[Verse 2]

君が僕を見つけるまで 僕は迷子だと思っていた

喧嘩を始めた時は全てを失うのではないかと怖かった

でも何を犠牲に? だって今の僕は落ちぶれているから

俺を迎えに来て、暗闇を断ち切ってくれるのは君しかいないってちょっと期待してたんだ

 

[Pre-Chorus]

一晩中外に出て、ひとりぼっちだ

人生なんてクソくらえだ 携帯も失くしたと思う

この女子なら大丈夫だ、彼女で十分だって思ってる

彼女は俺のベッドにいる、だけど、俺はただ君が欲しいだけなんだ

 

[Chorus]

俺を助けに来てくれ

俺たちならうまくいくと思うんだ

君に戻ってきてほしい

 

[Outro]

君は俺を助けに来るべきだろう

君だって俺たちならうまくいくと思わないのか

君に俺の元へ戻ってきてほしいんだ

 

イディオム

・Was kinda hopin' that would 「thatをちょっと期待してた(が実際はそうならなかった)」

=I was kind of hoping (that)

Kindaは「ちょっと」みたいに、カジュアルな会話で使われる感じ。

Hopeとwouldで仮定法。

 

無駄話

なんで!この曲の!再生回数が!こんなに!低いんですか!!!

世の洋楽好きは何を聴いてるんですか!?って思っちゃうんですけど!!!

5000万は超える、1000万は余裕で再生されそうなのになあ。 

YouTubeの動画いろいろ合わせても20万再生くらい。なんでえ??

これは私が布教していけっていうお導きなのかしら。

和訳してるだけのブログだけど、アーティストの紹介記事も書きたくなってきた!

いや、彼らのは絶対書く!!!