ぽむぽむわやく

英語の勉強がてらへたっぴ和訳してます

Afrojack feat. Mike Taylor - SummerThing!

Afrojack feat. Mike Taylor - SummerThing! 歌詞と和訳


Afrojack - SummerThing! ft. Mike Taylor

Lyrics

[Intro]

La, la-la-la-la-la

La, la-la-la-la-la

 

[Verse 1: Mike Taylor]

I don't wanna write this love song

I, I'm fighting this urge

But you make me say ooh, damn

Cause I, I can't find the words

I don't wanna write this love song

Just wanna dance all night 'til it hurts

But you make me say ooh, damn

Cause I, I can't find the words

 

[Chorus: Mike Taylor]

Ooh, You stole my heart, we had a summer fling

And I told my heart it was just a summer thing

But you made me fall in the winter, bloom in the spring

From June to December, it was you and me

And I told my heart it was just a summer thing

That it was just a summer thing

 

[Verse 2: Mike Taylor]

This, this ain't no love song

It's just a little ditty, babe

I just wanna go ooh-ooh-ooh-ooh, damn

Cause you're so, you're so pretty, baby

This, this ain't no love song

Just wanna watch you dance sexy, baby

I just wanna go ooh-ooh-ooh-ooh, damn

That's if ya, if ya let me, babe

 

[Chorus: Mike Taylor]

You stole my heart, we had a summer fling

And I told my heart it was just a summer thing

But you made me fall in the winter, bloom in the spring

From June to December, it was you and me

And I told my heart it was just a summer thing

That it was just a summer thing

 

[Bridge: Mike Taylor]

I will always remember the summer, the summer thing

Hope you always remember the summer, the summer thing

I will always remember the summer, the summer thing

Hope you always remember the summer, the summer thing

 

[Chorus: Mike Taylor]

You stole my heart, we had a summer fling

And I told my heart it just a summer thing

But you made me fall in the winter, bloom in the spring

From June to December, it was you and me

And I told my heart it was just a summer thing

That it was just a summer thing

 

和訳

[Verse 1: Mike Taylor]

こんなラブソングは書きたくない

俺はこの衝動と戦っている

でも君は俺に「ああ、くそー」と言わせるんだ

だって言葉が見つからないんだから

 

[Chorus: Mike Taylor]

君は俺の心を盗んだ 俺たちは夏の浮気をしていた

心の中ではひと夏のことだと言い聞かせていたのに

でも君は俺を冬に堕落させた、春に咲かせた

6月から12月まで それが君と俺の関係だった

ただの夏の出来事だと心に言い聞かせた

それはただのひと夏のことだと

 

[Verse 2: Mike Taylor]

これはラブソングじゃない

ただの小歌だよ

俺はただ行きたいんだよ、くそ

だって、君はとても、とても可愛いんだから

ラブソングじゃないぞ

セクシーなダンスを見たいだけだ

俺はただ行きたいだけだ、くそ

そうだな、俺にそうさせてくれたらな

 

[Chorus: Mike Taylor]

君は俺の心を盗んだ 俺たちは夏の浮気をしていた

心の中ではひと夏のことだと言い聞かせていたのに

でも君は俺を冬に堕落させた、春に咲かせた

6月から12月まで それが君と俺の関係だった

ただの夏の出来事だと心に言い聞かせた

それはただのひと夏のことだと

 

[Bridge: Mike Taylor]

あの夏のこと、夏のことを忘れない

いつまでも夏を忘れないでいてほしい、あの夏のこと

 

[Chorus: Mike Taylor]

君は俺の心を盗んだ 俺たちは夏の浮気をしていた

心の中ではひと夏のことだと言い聞かせていたのに

でも君は俺を冬に堕落させた、春に咲かせた

6月から12月まで それが君と俺の関係だった

ただの夏の出来事だと心に言い聞かせた

それはただのひと夏のことだと