ぽむぽむわやく

英語の勉強がてらへたっぴ和訳してます

Demi Lovato - Cool for the Summer

Demi Lovato - Cool for the Summer 歌詞と和訳


Demi Lovato - Cool for the Summer (Official Video)

Lyrics

[Verse 1]

Tell me what you want

What you like

It's okay

I'm a little curious too

Tell me if it's wrong, if it's right

I don't care

I can keep a secret, can you?

 

[Pre-Chorus]

Got my mind on your body and your body on my mind

Got a taste for the cherry, I just need to take a bite

Don't tell your mother

Kiss one another

Die for each other

We're cool for the summer

 

[Break]

Ooh-ooh-ooh-ooh-ooh

Ooh-ooh-ooh-ooh-ooh

 

[Chorus]

Take me down into your paradise

Don't be scared, 'cause I'm your body type

Just something that we wanna try

'Cause you and I, we're cool for the summer

 

[Verse 2]

Tell me if I won

If I did, what's my prize?

I just wanna play with you too

Even if they judge, fuck it, I'll do the time

I just wanna have some fun with you

 

[Pre-Chorus]

Got my mind on your body and your body on my mind

Got a taste for the cherry, I just need to take a bite

Don't tell your mother

Kiss one another

Die for each other

We're cool for the summer

 

[Break]

Ooh-ooh-ooh-ooh-ooh

Ooh-ooh-ooh-ooh-ooh

 

[Chorus]

Take me down into your paradise

Don't be scared, 'cause I'm your body type

Just something that we wanna try

'Cause you and I, we're cool for the summer

We're cool for the summer

We're cool for the summer

 

[Interlude]

Shh...

Don't tell your mother

 

[Breakdown]

Got my mind on your body and your body on my mind

Got a taste for the cherry, I just need to take a bite

 

[Chorus]

(Take me down) Take me down into your paradise

(Don't be scared) Don't be scared, 'cause I'm your body type

Just something that we wanna try (wanna try)

'Cause you and I (you and I), we're cool for the summer

 

[Outro]

(Take me down) We're cool for the summer

(Don't be scared), 'cause I'm your body type

(Just something) Just something that we wanna try

'Cause you and I (you and I), we're cool for the summer

Ooh-ooh-ooh-ooh-ooh

We're cool for the summer

 

和訳

[Verse 1]

欲しいものを教えて 好きなものを

いいんだよ 私もちょっと気になる

間違っていたら教えて、正しいなら私は気にしないよ

秘密は守れるよね?

 

[Pre-Chorus]

私の心はあなたの体にあり、あなたの体は私の心にある

チェリーの味がしてきた、一口食べてみたい

お母さんには内緒だよ

互いにキスをして 互いのために死ぬ

夏に向けて涼しくなってきた

 

[Chorus]

あなたの楽園に私を連れて行って

怖がらないで、私はあなたの体にぴったり合うんだから

試してみたいことがあるの

だってあなたと私は、夏にはいけてるんだから

 

[Verse 2]

勝ったかどうか教えて

もしそうだったら、私のご褒美は何?

私もあなたと遊びたいの

裁かれてもいいわよ 時間を稼ぐわ

私はあなたと一緒に楽しみたいの

 

[Pre-Chorus]

私の心はあなたの体にあり、あなたの体は私の心にある

チェリーの味がしてきた、一口食べてみたい

お母さんには内緒だよ

互いにキスをして 互いのために死ぬ

夏に向けて涼しくなってきた

 

[Chorus]

あなたの楽園に私を連れて行って

怖がらないで、私はあなたの体にぴったり合うんだから

試してみたいことがあるの

だってあなたと私は、夏にはいけてるんだから

 

[Interlude]

シーッ... お母さんには内緒だよ

 

[Breakdown]

私の心はあなたの体にあり、あなたの体は私の心にある

チェリーの味がしてきた、一口食べてみたい

 

[Chorus]

あなたの楽園に私を連れて行って

怖がらないで、私はあなたの体にぴったり合うんだから

試してみたいことがあるの

だってあなたと私は、夏にはいけてるんだから