ぽむぽむわやく

英語の勉強がてらへたっぴ和訳してます

Hardwell feat. Trevor Guthrie - Summer Air

Hardwell feat. Trevor Guthrie - Summer Air 歌詞と和訳


Hardwell - Summer Air (feat. Trevor Guthrie) (Official Music Video)

Lyrics

[Verse 1]

Feel the sun on your skin

Feel the love sinking in

Oh, babe, what we waitin' for?

We got nothing to do

You got me, I got you

Oh, feel the sun on your skin

Feel the love sinking in

Say, babe, what we waitin’ for?

And no place I'd rather be

I got you, you got me

 

[Pre-Chorus]

It's going off, I swear

We got it all right here

 

[Chorus]

There must be something in that summer air

Just high on life and we don’t care

There must be something in that summer air

So high and we don't care

There must be something in that summer air

Just high on life and we don't care

There must be something in that summer air

So high and we don't care, that summer air

 

[Verse 2]

Feel the sun on your skin

Feel the love sinking in

Oh, babe, what we waitin' for?

We got nothing to do

You got me, I got you

Oh, feel the sun on your skin

Feel the love sinking in

Say, babe, what we waitin' for?

And no place I'd rather be

I got you, you got me

 

[Pre-Chorus]

It's going off, I swear

We got it all right here

 

[Chorus]

There must be something in that summer air

Just high on life and we don’t care

There must be something in that summer air

So high and we don’t care

There must be something in that summer air

Just high on life and we don't care

There must be something in that summer air

So high and we don’t care, that summer air

 

[Bridge]

That summer air

 

[Chorus]

There must be something in that summer air

Just high on life and we don't care

There must be something in that summer air

So high and we don't care

 

[Outro]

That summer air

 

和訳

[Verse 1]

太陽を君の肌で感じる

愛が沁みるのを感じる

何を待ってるんだ?

俺たちは何もしなくていいんだ

君には俺がいるし、俺には君がいるから

太陽を君の肌で感じる

愛が沁みるのを感じる

何を待ってるんだ?

ここ以上の俺の居場所はない

俺には君がいるし、君には俺がいるから

 

[Pre-Chorus]

うまくいくって俺は誓うよ

ここで大丈夫だって俺たちは分かってるだろ

 

[Chorus]

夏の空気の中に何かがあるに違いない

至福の時なんだから気にならないよ

夏の空気の中に何かがあるに違いない

いくら暑くても気にならない、あの夏の空気

 

[Verse 2]

太陽を君の肌で感じる

愛が沁みるのを感じる

何を待ってるんだ?

俺たちは何もしなくていいんだ

君には俺がいるし、俺には君がいるから

太陽を君の肌で感じる

愛が沁みるのを感じる

何を待ってるんだ?

ここ以上の俺の居場所はない

俺には君がいるし、君には俺がいるから

 

[Pre-Chorus]

うまくいくって俺は誓うよ

ここで大丈夫だって俺たちは分かってるだろ

 

[Chorus]

夏の空気の中に何かがあるに違いない

至福の時なんだから気にならないよ

夏の空気の中に何かがあるに違いない

いくら暑くても気にならない、あの夏の空気

 

[Bridge]

あの夏のそよ風

 

[Chorus]

夏の空気の中に何かがあるに違いない

至福の時なんだから気にならないよ

 

[Outro]

あの夏のそよ風