ぽむぽむわやく

英語の勉強がてらへたっぴ和訳してます

Steve Aoki, Diplo & Deorro feat. Steve Bays - Freak

Steve Aoki, Diplo & Deorro feat. Steve Bays - Freak 歌詞と和訳


Steve Aoki, Diplo & Deorro - Freak (feat. Steve Bays) [Official Music Video]

Lyrics

Hey! Hey! Hey! Hey!

Hey! Hey! Hey! Hey!

Hey! Hey! Hey! Hey!

Hey! Hey! Hey! Hey!

 

I just wanna fre-fre-freak

I just wanna be a freak

I just wanna freak

I just wanna be a freak

I just wanna freeeaaaak

 

I hear you're freaky

I hear you're freaky

I hear you're freaky

And I wanna know a bit about it

I hear you're freaky

I hear you're freaky

I wanna know why you are

Feeling (unintelligible)

 

Let's get freaky

 

[Beatbreak]

 

I just wanna...

I just wanna I just wanna I just wanna

I just wanna I just wanna I just wanna

I just wanna I just wanna I just wanna

I just wanna I just wanna I just wanna

I just wanna I just wanna I just wanna

I just wanna I just wanna I just wanna

I just wanna I just wanna freak

 

 

I hear you're freaky

I hear you're freaky

Just a little bit freaky

Just a bit more freaky

I hear you're freaky

I hear you're freaky

Just a little bit freaky

Just a bit more freaky

 

Let's get freaky

 

[Beatbreak]

 

More freaky More freaky More freaky

More freaky More freaky More freaky

More freaky More freaky More freaky

Freaky Freaky Freaky

Freaky Freaky Freaky

Freaky Freaky Freaky

Freak Freak Freak

 

Let's get freaky

 

[Beatbreak]

 

Just a little more freaky

 

Let's get freaky

 

Hey! Hey! Hey! Hey!

Hey! Hey! Hey! Hey!

Hey! Hey! Hey! Hey!

Hey! Hey! Hey!

 

和訳

僕は変わり者になりたいだけ

僕はただの変人になりたいだけ

 

君は変わり者なんだってね

僕はそのことについて少し知りたいな

君は変わり者なんだってね

僕は君が感じている理由を知りたいな

(意味不明)

 

異常になっちゃおう

 

僕はただなりたいだけ

僕はただの変人になりたいだけ

 

君は変わり者なんだってね

ただの変わり者

もうちょっと変わり者

 

異常になっちゃおう

 

もっと異常に、気味悪く、気色悪く

 

異常になっちゃおう

 

無駄話

こんなん和訳したって記事にしてええのかしらと思いましたが

Steve Aokiで好きな曲だし時間もないしってことでこうなりました。

和訳、普通にフリークの方が合いますよね笑

MV邪な目で見ちゃいそうです。