ぽむぽむわやく

英語の勉強がてらへたっぴ和訳してます

Oliver Heldens feat. Devin, Nile Rodgers - Summer Lover

Oliver Heldens feat. Devin, Nile Rodgers - Summer Lover 歌詞と和訳


Oliver Heldens - Summer Lover (Lyric Video) ft. Devin, Nile Rodgers

Lyrics

[Chorus]

Summer lover, why don't you stay?

Summer lover, don't go away

Distant thunder calling your name

Summer lover, why won't you stay?

 

[Verse 1]

Me and the leaves are falling

We're over way too soon

My body's not forgotten

All of these nights with you

 

[Pre-Chorus]

We're feeling like September

We're fading fast

Maybe we just were never

Built to last

 

[Chorus]

Summer lover, why don't you stay?

Summer lover, don't go away

Distant thunder calling your name

Summer lover, why won't you stay?

 

[Post-Chorus]

Don't go away

Why don't you stay?

Don't go away

 

[Verse 2]

You and the winds are changing

I'm trying to hold on

Don't think I'll still be waiting

For you all winter long

 

[Pre-Chorus]

We're feeling like September

We're fading fast

Maybe we just were never

Built to last (Woo)

 

[Chorus]

Summer lover, why don't you stay?

Summer lover, don't go away

Distant thunder calling your name

Summer lover, why won't you stay?

Summer lover, why don't you stay?

Summer lover, don't go away

Distant thunder calling your name

Summer lover, why won't you stay? (Woo)

 

[Post-Chorus]

Don't go away

Why don't you stay?

Don't go away

Why don't you stay?

 

[Outro]

(Me and the leaves are falling)

Don't go away

(We're over way too soon)

Why don't you stay?

(My body's not forgotten)

Don't go away

(All of these nights with you)

Why don't you stay?

 

和訳

[Chorus]

夏の恋人よ、残ってみたら?

夏の恋人よ、どこにも行かないで

君の名を呼ぶ遠雷

夏の恋人よ、いてくれてもいいじゃないか

 

[Verse 1]

僕と葉っぱが散っていく

僕たちが終わるには早すぎる

僕の体は君と過ごした夜のすべてを忘れていない

 

[Pre-Chorus]

僕たちの気分は9月

僕たちは放埒に色あせていく

僕たちは長持ちするように作られていないだけかもしれないね

 

[Chorus]

夏の恋人よ、残ってみたら?

夏の恋人よ、どこにも行かないで

君の名を呼ぶ遠雷

夏の恋人よ、いてくれてもいいじゃないか

 

[Post-Chorus]

どっか行っちゃだめだよ 残ってみたら?

どこにも行かないで

 

[Verse 2]

君と風向きが変わっていく

頑張ろうとしているのに

冬の間ずっと君を待っていると思うなよ

 

[Pre-Chorus]

僕たちの気分は9月

僕たちは放埒に色あせていく

僕たちは長持ちするように作られていないだけかもしれないね

 

[Chorus]

夏の恋人よ、残ってみたら?

夏の恋人よ、どこにも行かないで

君の名を呼ぶ遠雷

夏の恋人よ、いてくれてもいいじゃないか

 

[Post-Chorus]

どっか行っちゃだめだよ 残ってみたら?

どこにも行かないで いてくれてもいいじゃないか

 

[Outro]

(僕と葉っぱが散っていく) どっか行っちゃだめだよ

(僕たちが終わるには早すぎる) 残ってみたら?

(僕の体は忘れていない) どこにも行かないで

(君と過ごした夜のすべてを) いてくれてもいいじゃないか