ぽむぽむわやく

英語の勉強がてらへたっぴ和訳してます

Sigala feat. Bryn Christopher - Sweet Lovin'

Sigala feat. Bryn Christopher - Sweet Lovin' 歌詞と和訳


Sigala - Sweet Lovin' ft. Bryn Christopher (Official Video)

Lyrics

[Intro]

Sweet

 

[Chorus]

Your sweet, sweet loving, won't you put it on me?

Keep me coming 'cause you're all that I need

You give me love, I'll give you everything that you want

As long as you love me

 

[Drop]

Your sweet, sweet loving, loving, loving me

Keep me coming, coming, me

Your sweet, sweet loving, loving, loving me

As long as you love me

Your sweet, sweet loving, loving, loving me

Keep me coming, coming, me

Your sweet, sweet loving, loving, loving me

As long as you love me

 

[Post-Drop]

Your sweet

Yeah

Your sweet

Oh

 

[Verse 1]

Never felt like this

Prayers have been answered

Memories I won't forget

Always blind to see

 

[Chorus]

Your sweet, sweet loving, won't you put it on me?

Keep me coming 'cause you're all that I need

You give me love, I'll give you everything that you want

As long as you love me

 

[Drop]

Your sweet, sweet loving, loving, loving me

Keep me coming, coming, me

Your sweet, sweet loving, loving, loving me

As long as you love me

Your sweet, sweet loving, loving, loving me

Keep me coming, coming, me

Your sweet, sweet loving, loving, loving me

As long as you love me

 

[Bridge]

Anticipating what you're gonna do with my love

In your arms, you will hold me

Hold me down with your love

 

[Chorus]

Your sweet, sweet loving, won't you put it on me?

Keep me coming 'cause you're all that I need

You give me love, I'll give you everything that you want

As long as you love me

 

[Drop]

Your sweet, sweet loving, loving, loving me

Keep me coming, coming, me

Your sweet, sweet loving, loving, loving me

As long as you love me

Your sweet, sweet loving, loving, loving me

Keep me coming, coming, me

Your sweet, sweet loving, loving, loving me

As long as you love me

 

[Outro]

Your sweet

Yeah

Your sweet

Oh

 

和訳

[Chorus]

君の甘い、甘い愛情、僕に引き受けさせてくれないか?

僕に必要なのは君だけだから 僕は君に引き寄せられてしまう

僕に愛を与えてくれたら、僕は君が望むものをすべてあげる

君が僕を愛してくれる限り

 

[Drop]

君の甘い、甘い愛情

僕の心を引き寄せ続けて

君の甘い、甘い愛情

君が僕を愛してくれる限り

 

[Verse 1]

こんなの初めてだ

願いは叶った

忘れられない思い出

いつも君に盲目

 

[Chorus]

君の甘い、甘い愛情、僕に引き受けさせてくれないか?

僕に必要なのは君だけだから 僕は君に引き寄せられてしまう

僕に愛を与えてくれたら、僕は君が望むものをすべてあげる

君が僕を愛してくれる限り

 

[Drop]

君の甘い、甘い愛情

僕の心を引き寄せ続けて

君の甘い、甘い愛情

君が僕を愛してくれる限り

 

[Bridge]

君が僕の愛をどうするか期待している

君の腕の中で、君は僕を抱きしめる

君の愛で僕を押さえつけて

 

[Chorus]

君の甘い、甘い愛情、僕に引き受けさせてくれないか?

僕に必要なのは君だけだから 僕は君に引き寄せられてしまう

僕に愛を与えてくれたら、僕は君が望むものをすべてあげる

君が僕を愛してくれる限り

 

[Drop]

君の甘い、甘い愛情

僕の心を引き寄せ続けて

君の甘い、甘い愛情

君が僕を愛してくれる限り