ぽむぽむわやく

英語の勉強がてらへたっぴ和訳してます

Martin Garrix feat. Khalid - Ocean

Martin Garrix feat. Khalid - Ocean 歌詞と和訳


Martin Garrix feat. Khalid - Ocean (Official Video)

Lyrics

[Verse 1: Khalid]

Tell me what you're crying for

I'll wipe your tears, oh love

If your soul is aching love

I'll comfort you for sure

 

If we're caught in a wave

I will carry you over

It don't matter where you are

I'll run to your front door

 

[Pre-Chorus: Khalid]

When my head goes in different directions

You know my heart's never on the move

And in the dark times you don't have to question

If I'm 100 with you

 

[Chorus: Khalid]

You could put an ocean between our love, love, love

It won't keep us apart

You could build a wall, I would run it up, up, up

Just to get to your heart

If we're caught in a wave

Baby, we'll make a way

You could put an ocean between our love, love, love

It won't keep us apart

 

[Post-Chorus: Khalid]

Loves, between our love

Loves, between our love

 

[Verse 2: Khalid]

Shadows play on idle hands

I lose myself I do

But I'll find my way to velvet sands

I'll crash right into you

 

If we're caught in a wave

I will carry you over

It don't matter where we are

You're still the one I choose

 

[Pre-Chorus: Khalid]

When my head goes in different directions

You know my heart's never on the move

And in the dark times you don't have to question

If I'm 100 with you

 

[Chorus: Khalid]

You could put an ocean between our love, love, love

It won't keep us apart

You could build a wall, I would run it up, up, up (run it up)

Just to get to your heart

If we're caught in a wave (in a wave)

Baby, we'll make a way

You could put an ocean between our love, love, love

It won't keep us apart

 

[Bridge: Khalid]

Loves, between our love

Loves, between our love

 

[Chorus: Khalid]

You could put an ocean between our love, love, love

It won't keep us apart

You could build a wall, I would run it up, up, up (run it up)

Just to get to your heart

If we're caught in a wave

Baby, we'll make a way

You could put an ocean between our love, love, love

It won't keep us apart

 

和訳

[Verse 1: Khalid]

何のために泣いているのか教えて

涙を拭いてあげるから

もし君の魂が愛に苦しんでいるのなら

慰めてあげるから

 

もし波にのまれても

運んであげるから

どこにいようと関係ない

君の目の前まで走っていくよ

 

[Pre-Chorus: Khalid]

頭の中がいろいろな方向に行っても

僕の心が一つのことから動かないことを知っているだろう?

気分が沈むときにも疑問を抱く必要はないよ

僕が君と100年一緒にいられるなら

 

[Chorus: Khalid]

僕たちの愛の間には海だって挟むことができるよ

僕たちを引き離すことなんてできないんだ

君が壁を作るなら、僕はそれを駆け上るよ

ただ君の心に届くように

波にのまれても

道を切り開くさ

僕たちの愛の間には海だって挟むことができるよ

僕たちを引き離すことなんてできないんだ

 

[Post-Chorus: Khalid]

愛は、私たちの愛のあいだに

 

[Verse 2: Khalid]

怠惰な手の上で影が遊んで

僕は自分自身を見失って

でも、僕はベルベットの砂への道を見つけるんだ

僕は君にすぐにぶつかってしまうよ

 

もし波にのまれても

運んであげるから

どこにいようと関係ない

君は今だって僕が選んだ人なんだ

 

[Pre-Chorus: Khalid]

頭の中がいろいろな方向に行っても

僕の心が一つのことから動かないことを知っているだろう?

気分が沈むときにも疑問を抱く必要はないよ

僕が君と100年一緒にいられるなら

 

[Chorus: Khalid]

僕たちの愛の間には海だって挟むことができるよ

僕たちを引き離すことなんてできないんだ

君が壁を作るなら、僕はそれを駆け上るよ

ただ君の心に届くように

波にのまれても

道を切り開くさ

僕たちの愛の間には海だって挟むことができるよ

僕たちを引き離すことなんてできないんだ

 

[Bridge: Khalid]

愛は、私たちの愛のあいだに

 

[Chorus: Khalid]

僕たちの愛の間には海だって挟むことができるよ

僕たちを引き離すことなんてできないんだ

君が壁を作るなら、僕はそれを駆け上るよ

ただ君の心に届くように

波にのまれても

道を切り開くさ

僕たちの愛の間には海だって挟むことができるよ

僕たちを引き離すことなんてできないんだ