ぽむぽむわやく

英語の勉強がてらへたっぴ和訳してます

Bebe Rexha - I’m a Mess

Bebe Rexha - I’m a Mess 歌詞と和訳


Bebe Rexha - I'm A Mess (Official Music Video)

Lyrics

[Verse 1]

Everything's been so messed up here lately

Pretty sure he don't wanna be my baby

Oh, he don't love me, he don't love me

He don't love me, he don't love me, but that's okay

'Cause I love me, yeah, I love me

Yeah, I love me, yeah, I love myself anyway, hey

 

[Pre-Chorus]

Everything's gonna be alright

Everything's gonna be okay

It's gonna be a good, good life

That's what my therapists say

Everything's gonna be alright

Everything's gonna be just fine

It's gonna be a good, good life

 

[Chorus]

I'm a mess, I'm a loser

I'm a hater, I'm a user

I'm a mess for your love, it ain't new

I'm obsessed, I'm embarrassed

I don't trust no one around us

I'm a mess for your love, it ain't new

 

[Verse 2]

Nobody shows up unless I'm paying

Have a drink on me, cheers to the failing

Oh, he don't love me, he don't love me

He don't love me, he don't love me, but that's okay

'Cause I love me, yeah, I love me

Yeah, I love me, yeah, I love myself anyway, hey

 

[Pre-Chorus]

Everything's gonna be alright

Everything's gonna be okay

It's gonna be a good, good life

That's what my therapists say

Everything's gonna be alright

Everything's gonna be just fine

It's gonna be a good, good life

 

[Chorus]

I'm a mess, I'm a loser

I'm a hater, I'm a user

I'm a mess for your love, it ain't new

I'm obsessed, I'm embarrassed

I don't trust no one around us

I'm a mess for your love, it ain't new

 

[Bridge]

Everything's gonna be alright, alright

Everything's gonna be just fine, just fine

It's gonna be a good, good life

 

[Chorus]

I'm a mess, I'm a loser

I'm a hater, I'm a user

I'm a mess for your love, it ain't new

I'm obsessed (I'm obsessed), I'm embarrassed

I don't trust no one around us

I'm a mess for your love, it ain't new (yeah)

 

和訳

[Verse 1]

最近は何もかもがめちゃくちゃになっている

彼は私の恋人になりたくないのは確かね

ああ、彼は私を愛していない、彼は私なんて愛していないけれど、それは平気よ

だって私は私を愛しているから、そう、とにかく自分を愛している

だって私は自分自身を愛しているの

 

[Pre-Chorus]

何もかも大丈夫だよ

何もかもうまくいくよ

いい人生になるよ

私のセラピストが言うにはね

何もかも大丈夫だよ

何もかもうまくいくよ

いい人生になるよ

 

[Chorus]

私は滅茶苦茶だし、負け犬だし

嫌われ者だし、麻薬常習者だよ

あなたの愛のために混乱しているの、今に始まったことじゃないけれど

執着していて、恥ずかしいよね

周りは誰も信用していない

あなたの愛のために混乱しているの、今に始まったことじゃないけれど

 

[Verse 2]

お金を払わない限り誰も現れない

私に一杯飲ませてよ、失敗に乾杯

ああ、彼は私を愛していない、彼は私なんて愛していないけれど、それは平気よ

だって私は私を愛しているから、そう、とにかく自分を愛している

だって私は自分自身を愛しているの

 

[Pre-Chorus]

何もかも大丈夫だよ

何もかもうまくいくよ

いい人生になるよ

私のセラピストが言うにはね

何もかも大丈夫だよ

何もかもうまくいくよ

いい人生になるよ

 

[Chorus]

私は滅茶苦茶だし、負け犬だし

嫌われ者だし、麻薬常習者だよ

あなたの愛のために混乱しているの、今に始まったことじゃないけれど

執着していて、恥ずかしいよね

周りは誰も信用していない

あなたの愛のために混乱しているの、今に始まったことじゃないけれど

 

[Bridge]

何もかも大丈夫だよ

何もかもうまくいくよ

いい人生になるよ

 

[Chorus]

私は滅茶苦茶だし、負け犬だし

嫌われ者だし、麻薬常習者だよ

あなたの愛のために混乱しているの、今に始まったことじゃないけれど

執着していて、恥ずかしいよね

周りは誰も信用していない

あなたの愛のために混乱しているの、今に始まったことじゃないけれど