ぽむぽむわやく

英語の勉強がてらへたっぴ和訳してます

Benny Benassi feat. Gary Go - Cinema

Benny Benassi feat. Gary Go - Cinema 歌詞と和訳


Benny Benassi ft. Gary Go - Cinema (Cover Art)

Lyrics

[Verse 1]

I could watch you for a lifetime

You're my favourite movie

A thousand endings

You mean everything to me

I never know what's coming

Forever fascinated

Hope you don't stop running

To me cause I'll always be waiting

 

[Hook]

You are my cinema

I could watch you forever

Action thriller

I could watch you forever

You are my cinema

A Hollywood treasure

Love you just the way you are

My cinema, my cinema

 

[Verse 2]

Stars spell out your name

Like in a science fiction drama

Romance growing

Like a flower in the summer

You always keep me guessing

Forever my wonderful

Hope you start undressing

All my dreams and take me under

 

[Hook]

You are my cinema

I could watch you forever

Action thriller

I could watch you forever

You are my cinema

A Hollywood treasure

Love you just the way you are

My cinema, my cinema

 

[Bridge]

Never know what movie you're playing

Never know what movie you're playing

Never know what movie you're playing

Never know, never know, never know

 

[Hook]

You are my cinema

I could watch you forever

Action thriller

I could watch you forever

You are my cinema

A Hollywood treasure

Love you just the way you are

My cinema, my cinema

 

和訳

[Verse 1]

 

一生見ていられる

君が一番好きな映画

千を超えるいくつものエンディング

君は僕のすべてを意味するんだ

何が起こるかわからない

いつまでも魅了される

走るのをやめないでほしい

いつも待ってるから

 

[Hook]

君は僕のシネマ

永遠に見ていられる

アクションスリラー

永遠に見ていられる

君は僕のシネマ

ハリウッドのお宝

ありのままのあなたを愛して

僕の愛しいシネマ

 

[Verse 2]

星は君の名前を綴る

SFドラマのように

ロマンスの高まり

夏の花のように

君はいつも僕を思い悩ませる

永遠に僕の素晴らしい人

服を脱ぎ始めることを願って

僕の夢を全て叶え、僕を虜にして

 

[Hook]

君は僕のシネマ

永遠に見ていられる

アクションスリラー

永遠に見ていられる

君は僕のシネマ

ハリウッドのお宝

ありのままのあなたを愛して

僕の愛しいシネマ

 

[Bridge]

どんな映画をやっているのかわからない

どんな君をこれから知れるかわからない

知る由もないよ

 

[Hook]

君は僕のシネマ

永遠に見ていられる

アクションスリラー

永遠に見ていられる

君は僕のシネマ

ハリウッドのお宝

ありのままのあなたを愛して

僕の愛しいシネマ